Något i efterskott

Även fast det är tre dagar sen så vill jag ändå önska er alla ett riktigt gott nytt år. 2009!!
Året 2008 var verkligen rubrikernas år runt om i världen det har varit presidentval i USA och enkonmin rasar nästan samman, Island befinner sig i stor kris och det var OS i beijing, men bara en kort stund efter alla spel så kom ännu en smäll för Kina men nu var det värre, barnen hade fått i sig giftigt ämne genom mjölkersättnings pulver. Även en stor jordbävning drabbade landet år 2008....... Så själv tycker jag att året 2008 var fyllt av händelser både för mig och omvärlden. Jag hoppas att 2009 kan ge mer av miljövänliga val och att vi kommer längre fram i forsknigen för att hitta mera miljövänligt. Hur som helst det här inlägget skulle kunna bli hur långt som helst men hur som helst GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0