Äntligen!

Igår kväll ungefär när kl var ungefär 23.45 så kollade jag runt på netonnet.se och där såg jag den... Min nya mobil. Nämligen en LG ku990 och jag föll för den direkt så det var absolut inget tänkande utan jag köpte den på en gång!!  Så nu väntar jag med stor spänning på att den ska komma!! Dagen än så länge har varit riktigt bra, har varit och shoppat kläder, köpte en super snygg skjorta som jag ska ha till en lika super snygg kjol. Ska kolla runt lite nu på internet efter lite mer kläder och kanske ett par skor. Mina stora favoriter där jag köper kläder via internet är:
1. Halens
2. Ellos
3. Ginatricot
4. zoovillage

Lägger här upp en bild på mobilen jag köpt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0