This is life.

Värme, bra musik, mysiga stunder med vänner och sin partner, roliga minnen, glada miner, en sol som inte slutar lysa utan ger värme till alla, roliga sommarfester, härliga parfym dofter, vackra klänningar och kjolar, mysiga ute cafeer, bada, plocka blommor. Är inte det sommar? Såklart är skolavslutningar och studenten något som man räknar till sommare också. Det finns så mycket bra man förknippar med sommaren och alla dess härligheter och jag kan inte förneka det, sommaren är fantastisk även om jag själv gillar hösten lite mer eftersom då finns det sjukt mycket snygga kläder att välja på så man blir tokig. Förra sommaren var jag singel men i år så har jag min älskling hos mig och det gör årstiden ännu bättre! Jag glömmer inte kompisarna heller! Nej nej då! För mig innebär sommaren party, shopping, skratt , kärlek och massvis med god mat!! Nu så skrivs det mycket i tidningarna om hur man kan rasa i vikt till t.e.x midsommar men sånt snack kommer man väl få höra hela sommaren men det är inget att lyssna på! Det ännu bara ett koncept för att dom ska sälja bra, eller sjäv skulle jag kalla det dålig reklam och tycker att dom borde byta ide för att sälja sina tidningar! Jag tänker njuta av sommaren och dess härligheter! Vill att alla ni andra gör det också utan tvekan!! Sola och bada fast inte i Pina Colada! Utan ni som vill ha det på sidan om istället=)  Vem tycker ni ser mest glad ut att sommaren kommer? Jag eller Paris Hilton? ;-) image116image117


Kommentarer
Postat av: Jenny

FAN VAD DU ÄR LIK PARIS HILTON!!!!!!!!!!

2008-05-29 @ 17:49:17
Postat av: Johanna

paris ser mera glad ut

2008-05-30 @ 09:50:39
URL: http://www.johannarockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0