My life , my way.... !! Eller?

Jag har funderat ganska länge på att om jag gör något eller säger något så får man oftast till svar. Varför gör du så? Varför gjorde du det? M.m jag tror ni förstår hur jag menar, jag brukar då tanken i huvudet att jag bestämmer ju själv vad jag vill göra med mitt liv utan att varenda en ska behöva springa och jaga mig för att fråga varför jag gjorde så.... Jag blir riktigt förbannad!! Om någon skulle säga till exempel
" Jag har varit på fest i helgen och blev full"
Inte svarar jag då
" Varför gjorde du det, så kan man väl inte bara göra"
Hör ni sluta bry er så mycket vad jag gör! Håll er till erat eget liv! Om jag vill vara på fest, skaffa nya vänner, träffa min pojkvän, ändra mitt utseende. så gör jag det! Inte fan kommer jag be om eran kommentar! Så sluta bry er så mycket vad jag gör! Ni behöver inte vara någon jävla skvaller press!!!!! Om jag blir sur säger jag ifrån, är jag glad så märker man och ber jag om att få vara ifred så STICK! Jag är inte beroende av någon, om jag skriver något på min blogg som jag vill göra så vill jag inte höra någon kommentar som
" inte göra det"
Jag säger det en sista gång!
MY LIFE, MY WAY, MY RULES!!!!!!!!!!!! WELCOME TO MY LIFEimage107

Kommentarer
Postat av: Johanna

va? nu fattar jag noll... men har du supit ngn gång¨å sedan sagt åt mig att du inte gjort det så blir ja besviken...

2008-05-13 @ 15:04:10
URL: http://www.johannarockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0