I'm gonne take my time!!!

Jag föddes för att själv en dag skapa hur jag vill att mitt liv ska se ut och ju mer dagarna har gått så vet jag hur jag vill ha det. Ibland känns det som att jag har allt man ka få och en nästa dag kanske det känns som jag saknar allt. men för det mesta så är jag nöjd med som finns omkring mig och det som jag ser framför mig, visst kan jag känna mig deppig någon dag och önska ett och annat hemskt. Men egentligen så hatar att jag att lyssna på alla dessa sorgsna kärleks sånger, jag sätter istället på värsta party musiken och skrattar och har roligt. Den gången då jag var Indien så njöt jag verkligen av att vara mig. Jag gick på spa och sen fixade jag  naglarna hos en manikyrist, köpte saker för 28.000 rupees, badade och hade roligt med Sanna och Bolla. På kvällarna hängde vi i baren och drack en iskall Sprite fylld med lime och isbitar. På kvällarna tog vi promenader och njöt av riktigt god mat på fina restauranger varje dag! Livet är härligt! Sen kom man hem igen med ett leende och forsatte som valigt. Går till skolan och gör det som ska göras, skolan är inte jobbig! Jag njuter av livet och vill att andra ska göra det också.  Tiden är för kort att deppa och inte tro på sig själv.  Jag har allt , =)
* Världens finaste Pojkvän
'* Bra vänner
* Ekonomisk trygghet.
* Fin Familj
* Snygg (jag deppar inte)
*  Får åka till exotiska länder
* Har min älsklings ras Rottweiler

Njut av livet, dröm bara inte utan gör det!!!!
image110NJUT AV LIVETS GODSAKER, DET GÖR JAG!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0