I'll be back....

Idag har det varit en lugn dag och den är ju ännu inte slut men än så länge så har tempot varit lugnt.... När jag kom hem från plugget så for jag ut och sprang fyra km. Det var härligt man bara känner hur vinden drar förbi en och jag älskar att springa när jag väl gör det., farten som man når upp i gör att man bara vill springa ännu snabbare!! Sitter här nu och funderar på en sak som jag fundera på när jag var ute och sprang. Har skrivit en liten sak som jag nog ska publicera nu.
 You don't know have much my eyes follow you.
I can see you in the dark and i can see you more than you think,
if you feel that somebody is following you it's me.
You think you walk alone but i'm there. I got my eyes on you.
I'll find you if you try to hide , at night i will be your nightmare and even your most beautiful drem.
IM WATCHING YOU!!!!!
image106


Kommentarer
Postat av: Johanna

du har råkat stava fel , det ska nog vara dream och inte drem =)

2008-05-08 @ 14:28:24
URL: http://www.johannarockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0