To every women....

Jag vill hålla av dig
utan att hålla fast dig.
Jag vill ha dig
utan att äga dig.
Jag vill älska dig
utan att göra om dig.
Jag vill vara nära dig
utan att kväva dig.
Jag vill ge dig kärlek
utan att ställa krav eller villkor
Jag vill ge upp mig jämte dig.
Utan att gå före, utan att sacka efter.
Jag vill vara din människa på jorden

Dessa ord tänker jag på varje dag sedan jag gick miste om något. Mina tankar svävade runt jämt bland molnen. Jag visste inte vad jag skulle tänka eller göra. Dgarna gick och jag lärde mig att leva med en saknad så stor och till alla er kvinnor som ska och väntar barn ! Var starka för en moders kärlek har inga gränser... den finns alltid där ! Lysnna på det lilla hjärta inom dig som känner din kärlek redan då och delar all glädje med dig och alla tårar. Du betyder mycket!image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0