It's your choice!

Man tittar i tidningen och ser hur alla Usa.s "vackra" människor går fram på röda mattan. Man drömmer sig bort och önskar man kunde få ha samma livs stil för en dag. Så tittar man på sitt eget och tycker det bara är tråligt och ingen spänning alls. Visst jag gillar att titta i skvaller blaskorna och få inspration men jag känner mig lyckligt lottad över vad jag har och man är så rik som man känner sig. Det behöver inte bara vara Pengar! Utan om du är rik i ditt hjärta så lär du vara miljadär på andra sätt. Man ska komma ihåg att det inte bara är pengar som kan ge en ett bra liv. Att ha mycket pengar sätter dig i en bra position i livet men rikedomen du har inom dig är så mycket mer. Var och en väljer ju själv hur man ser på sitt liv men pengarna är inte allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0