Blandade känslor jämt.....

Hela tiden kommer nya tankar och funderingar och känslor över en, idag så har det varit en bra dag för övrigt den har varit väldigt lugn och ett stort glädjebesked. 9 december så far jag till Indien igen fast med min kille och mina föräldrar, det blir en jätte trevlig resa säkert! Igår så fick man höra ett och annat som man kanske inte trodde men det är bara att acceptera det som det är. Själv är jag väldigt glad för resan och ser verkligen fram emot den men när jag läste en viss sak på en sida så blev jag lite rädd, jag började tänka efter och fundera men tror jag har rätt om det som jag tänkt. Mycket är på gång just nu
* Det är flytten till lägenheten
* Resn till Indien
* Något livsviktigt
Känslorna finns alltid där med rädsla och sömnlösa nätter ibland men det är saker man ibland får ta i sitt liv som man inte kan göra så mycket åt. Jag försöker hålla mitt humör uppe vad som än händer men jag är bara en människa och ibland är det verkligen jätte svårt för mig. Man kan få höra mycket nedtryckande ord som gör att man känner sig som ett stort problem och bara är i vägen, sårande ord, glada och fina ord . Ja allt måste man få höra någon gång men orkar man höra allt på en gång? nej det gör i alla fall inte jag!! Dom fina och glada orden är lätt att ta emot men måste man behöva gå på nålar varje gång och bara vänta på att nästa hemska ord ska komma? Livet är en enda lång historia som har sina spännande sidor och sorgsna och även ett lyckligt slut kan komma. Man kan aldrig veta vad som kommer hända imorgon så det är viktigt att leva idag och älska och förlåta varje dag. Ha en trevlig vecka! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0