Why I love my Rottweiler!

Rottweiler är den bästa hund som jag någonsin haft, älskar mitt gullebarn på åtta år. Timer är en trogen vän som stått vid min sida genom många dagar och han har aldrig svikit mig på något sätt. När han tittar på mig med sina vackra bruna ögon så smälter mitt hjärta varje gång. När jag är ledsen så tröstar han mig genom att lägga sig bredvid mig och kolla på mig och bara hans blickar kan blåsa bort mina tårar som ingen annan kan. Timer har alltid funnits där bara han vet hur jag egentligen mår, bara han vet vad jag egentligen tycker om folk, bara han vet om mina djupaste hemligheter, bara han lyssnar riktigt noga och stressar inte iväg till annat, han bryr sig inte om vad dom andra säger han älskar mig med en kärlek så stark som aldrig tar slut. Timer är min fredsduva i hjärtat. Mot hösten när solen börjar gå ner om kvällarna så tar jag med min timer till vårat favorit ställe och där sitter vi och tittar när solen går ner...... Han sitter så lugnt och stilla vid min sida jag håller om honom och känner kärleken jag ger. Timer matte älskar dig så mycket mer än något annat i denna värld, gå inte ifrån mig!
MIN TIMER I HALLEN!

Kommentarer
Postat av: tina

vilken gullig text du! grymt fin!

Vill själv ha en hund!

2008-07-29 @ 21:54:34
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0