It's your day!

Imorgon så fyller min underbara kompis 15 år och hon ska ha sin fest här hemma hos mig, vilket jag blev väldigt glad att hon ville. Nu när det är hennes speciella dag så ska jag styla upp mig lite extra och fixa mig fin! Det blir en fest med ganska blandat tema och olika saker kommer hända under dagen. Sitter nu och tänker på vad man skulle kunna ha för frisyr men jag vet redan vad jag vill ha! Fast jag tänker om någon annan ber en att styla så jag kan ge dom lite förslag vad jag skulle kunna göra för frisyrer. Ska försöka välja ut några, idag så var jag och handla med Johanna inför festen och jag hoppas hon blir nöjd! Jag vill försöka fixa så mycket jag kan för att hon ska få känna sig speciell på sin dag!!



I HOPE YOU WILL HAVE A WONDERFUL DAY SWEETIE GIRL

Kommentarer
Postat av: Johanna

synd att den inte blev av=(

2008-07-10 @ 23:47:09
URL: http://johannarockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0