En annorlunda syn....

När jag var på väg till pajala igår så lyssnade jag som vanligt på musik i min mobil och bara såg vägen fara förbi men det tog inte en lång stund innan jag märkte något alldeleimlen  speciellt. Jag tittade  upp mot himlen och aldrig tidigare  har himlen känts så nära!!! Det kändes som trädens toppar nuddade i molnen och ljuset bara kom, det var så starkt och mina tankar väcktes om jag verkligen kunde sett rätt, varför kändes det så nära? Vars kom det starka ljuset ifrån? Ännu en tanke väcktes, vad finns där mer än bara moln? Finns himlen som alla pratar om när dom döda går bort? Själv tror jag absolut att den finns, ingen tvivel om saken. Jag var snabbt tvungen att kolla ner mot mina skor och när jag kollar upp igen så....... är inte himlen lika nära igen. Hur kunde det ske så snabbt? Jag försökte koncentrera mig på himlen igen men det gick bara inte..... Den var plötsligt borta igen.... Vad hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0