Vad ska vi göra??

A dream is a wish your heart makes when you fall a  sleep. Låter inte det fint? Kan det verkligen stämma? Är vissa drömmar ens hjärtats önskan, om man bara drömmer bra drömmar så är det ju här en positiv sak. Många har vi olika sorters drömmar , alla har vi ett mål som vi vill uppnå allt går inte så lätt men vi fortsätter kämpa på ändå. Själv har jag också en dröm som jag kämpar för och såklart hoppas jag att min dröm når destinationen för alla drömmar har en destination precis som med en resa man kan göra. Du landar alltid någonstans för du kan ju inte bara flyga och flyga runt tillslut måste du mellanlanda för att tanka. Vi kan  helt enkelt inte nå direkt till vårt mål utan ibland kanske vi måste stanna upp för att vila ut och hämta ny energi. Men efter ett tag kommer du vara framme och då lovar jag dig att det blir aldrig något du glömmer!!! Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0