Please Help.

image49

Här utanför mitt fönster så blåser dom hårda vindarna. Mörkret har ännu en gång lagt sig på himlen . Jag tittar ut genom den mörka natten och mina ögon ser inte det mina tankar ser, mina ögon ser hur en stackars familj ligger på en kall gata och barnen söker sig in i sin mammas famn för att finna värme, hon skyddar dom från det kalla vintern, hon försöker varje dag hitta värme åt dom i något slags hem. Ännu en natt måste hon frysa själv för att ge sina barn all värme dom behöver. Hon hittar en stor kyrka , där inne lyser ljusen och värmen sprider sig i blodådrorna på henne. Barnen håller sig ännu nära henne , hon sätter  sig ner i deras höjd och säger
- Play my children just come back.
Själv ställer hon sig mitt bland ljusen och börjar sjunga på den sång hon en gång vill att alla ska minnas.
- I don't now if you can hear me och if you even is there. I know im just an outcasts maybe i shouldn't be here but please listen to my prayer. God help the outcasts , God please help my people. I ask for nothing but i know so many that need your help and you are the only one. Still we all follow you. Please help my people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0