I can not take this pain anymore

Tänk dig att förlora något som är dig väldigt nära och du tänker på det varje dag. jag har förlorat någon som var en del av mig som jag älskade så otroligt mycket. Ingen kan förstå min smärta, ingen!!!!!!!! När jag pratar om denna person så känns det som att alla pratar bort det! MEN snälla LYSSNA DÅ! Prata inte bort det..... Visst vi alla jobbar med våra känslor på olika sätt men jag klarar inte det här nå mer..... Jag läser en blogg och namnet på den bloggen är ungmamma15.blogg.se och hon är mamma till barnet bär samma namn som jag! Varje dag försöker jag tänka positivt och gå framåt men nu menar jag det: ORKAR INTE MER!!!!!!!! SNÄLLA FÖRSTÅ!! JAG VILL HA TILLBAKA DET SOM EN GÅNG VAR EN DEL AV MIG!!!!! Barn ska ha trygghet och man vill kunna ge dom allt och det dom behöver jag kanske rusar alldeles för fort fram och inte ser nackdelarna men jag vet att jag är redo här på min sida........ Varför måste jag gråta varje natt och känna sån saknad? varför måste jag alltid må dåligt på grund av  min  stora saknad? Smärtan har blivit för jobbig.... Ingen lyssnar ändå , ingen vill prata om det med mig.. Mitt hjärta är inte helt det är inte ens halvt.... Mitt hjärta slår tomhet.... inget annat! Livet är inte detsamma nå mer!! mina händer skakar medans jag skriver detta för tårarna forsar ner....... I WANT MY HEART BACK!!!!!! Why did i let you go?image54image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0