Hot summer 2008 ( FOR GIRLS)

HEJ ! Alla självglada,självständiga och roliga flickor i landet! Ibland när jag bläddrar i gamla tidningar och annat så blir jag så JÄVLA förbannad när jag ser hur killarna styr över tjejerna och säger
- gör inte så, gå inte dit, var närma mig, gå ingenstans!!!! Vad fan är det fär jäkla snack?? tänker du lyssna på det eller? Alla killar är inte såna men om dom är det så ge dom en stor jävla bitch släpp! Tjejer slå er fria och visa åt den manliga sidan att ni har lika mycket kraft som dom! Om inte mer........Tjejer har en stor inrekraft som killar inte märker och vi klarar väldigt mycket mer än vad killar tror! Vida bara åt dom! Själv skulle jag aldrig acceptera att bli behandlad av en kille hur som helst! om killarna leker med er så lek tillbaka! Låt dom få smaka på sin egen medicin!...... Om ni känner att ni inte vill ha eran kille/partner nå mer, här är ett tips: GÖR SLUT! istället för att gå runt och tänka och fråga om det i veckor!! lev livet med dina tjejkompisar och skratta och ge er ut på stan och visa åt killarna: MAN BEHANDLAR INTE TJEJER HUR SOM HELST!!!!!!!!! ROCK ON GILRS

image51image52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0