Fashion And Glamour World

Hej min kära blogg. Nu på senaste har jag bloggat mycket om mina känslor och annat men nu är det dags att ändra temat för jag vill blogga om mitt största intresse FASHION! jag kommer visa er det bästa och det sämsta.... Känslorna har blvit för stor del av min blogg.... Dags att visa min andra del också. Jag har beslutat mig att sluta tänka på att skaffa barn eller gifta mig ..... Jag struntar i det nu för nu tänker jag inte tänka på det ett skit! och vill min kille någon dag tänka på det så får han ta beslutet för nu vänder jag inte en jävla krona när det gäller det!!! image56 Jag ska njuta av ett liv med shopping och mode!!! Jag älskar shopping och älskar modets värld , jag känner mig hemma där och att catwalken skulle kunna vara mitt hem!!! image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0