Am I so terriable?

Du säger att du vill stoppa mig i rännstenen och låta mig ligga där i mörkret alldeles själv. Du kommer till mig och ber mig om råd och jag ger dig allt jag kan och försöker uppmuntra dig och stötta dig i allt.  När du ser mig så låtsas du som inget hade hänt sen skriver på sidan om hur hemsk jag kan vara. Även om du vill knäcka alla mina ben och trampa på mitt hjärta så kan jag ändå inte vara arg på dig. Jag skulle ändå ta emot dig i min famn även om du skadat mig och jag låg ensam och kall på sjukhuset. Mina kinder försöker torka bort dom små tårar som rinner ner från mina ögon. Jag sitter nu och funderar , när jag hör dom orden så tänker jag är jag så hemsk? Är det sanningen om mig? Är det mitt riktiga namn? Jag har sagt till dig många gåner: Hoppas du kommer trivas och allt kommer gå bra för dig och jag önskar dig all lycka. Jag kan inte sätta mig i i din sistaution men jag känner medlidande med dig. Jag vill ju stötta er alla och stötta er alla och ge er allt mitt stöd. jag kan nog inte göra något annat än säga förlåt till alla. Ni säger vad som än händer var er själva men jag är ju bara mig själv och mitt riktiga jag skadar visst er. Vem ska jag då vara? Då är det väl dags att ändra mig så ni kan vara er själva men inte jag. Ni får slå mig, trampa på mig även om jag redan skulle ligga, spotta på mig och säga massa elakt , skada mig eller bara lämna mig ensam i kylan och mörkret, men mitt hjärta kommer ändå fortsätta slå för er alla!!!!  image50

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag skrev inte om dig eller menade dig. Utan Therese som var riktig bitchig... läs i slutet av bloggen, då står att jag menar Therese och inte er.. bara så att du vet!!!!!!! Kram Marre

2008-02-05 @ 20:44:01
URL: http://blackwhiteapple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0