STOPPA IDIOTERNA!!!!!!!!

NÄR JAG NU SKRIVER DETTA INLÄGG SÅ GÖR JAG DET MED MYCKET ILSKA OCH SAMTIDIGT MYCKET SORG, VAD JAG MENAR MED MIN RUBRIK ÄR ATT VI MÅSTE STOPPA MÄNNISKORNA SOM HÅLLER PÅ MED DJURPLÅGERI!!!!!! DET FINNS HUNDAR OCH ALLA MÖJLIGA DJUR IDAG SOM LEVER UNDER TORTYR. ETT DJUR ÄR VÄLDIGT OSKYLDIGT , EN HUND BLIR GLAD NÄR DU KOMMER HEM OCH ÄLSKAR DIG HUR DU ÄN SER UT M.M OCH TÄNK DÅ ATT DET FINNS NÅGON SOM KANSKE SKADAR DOM SÅ SVÅRT ATT DOM INTE KAN ÖVERLEVA TILLSLUT.... SKA DET VARA SÅ? IDAG FINNS DET MASSOR MED ORGANISATIONER SOM VILL STOPPA DETTA HELVETE OCH JAG SOM ÄR EN STARK ENGAGERAD DJURVÄN KOMMER SÅKLART GE MITT STÖD FÖR ATT HJÄLPA DJUREN. ......

OM DU ÄR EMOT DETTA ELÄNDE SÅ LÄMNA EN KOMMENTAR. TILLSAMMANS KAN VI GÖRA MYCKET!!

LÅT INGET DJUR LIDA!

Kommentarer
Postat av: David

Jag håller med dig totalt. Inget djur ska behöva lida.

2008-12-09 @ 13:59:59
Postat av: Marre

Absolut! Inget djur ska plågas, den som gör de är inte klok! Stoppa djurplågeriet!!

2008-12-09 @ 20:48:12
URL: http://blackwhiteapple.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller oxå med, djurplågeri är sjukt!!

2008-12-10 @ 15:12:07
Postat av: Johanna

Hejsan Emilie, Hur har du det? hur har julen varit?

saknar min bästa vän! :)

kram hejs

2008-12-29 @ 20:51:45
Postat av: Anni

STOPPA DJURPLÅGERIET!!!!



Har två hundar och om någon skulle vara dum eller elak på något sätt mot dom så skulle personen få en rejäl smäll på KÄFTEN

2009-01-07 @ 12:09:59
URL: http://miloanni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med, jag ser på filmer om misshandlade djur och börjar aslipa. Det är hemskt!

2009-04-02 @ 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0