Kära nån!!!

Var verkligen tvungen att skriva blogg nu för jag måste få berätta om några känslor som jag har haft den senaste veckan. Jag har inte nästan kunnat somna på kvällarna för att känslorna har gjort att det har bubblat som kolsyra i magen på mig!!!!! Det kanske bara är att jag inbillar mig men det känns inte så, känslan finns som där hela tiden. Ok jag ska komma fram till saken känslan är den att:
* Det känns som min kille planerar att fria till mig!!!!!!!! <3
Jag har inte berättat för honom om den här känslan men nu kan jag bara inte hålla det inne nå mer! För det pirrar mer och mer varje dag!!! Men jag får ju se om kanske fick rätt eller om min magkänsla var fel......

image99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0