VÄNNER!!

VISST STÄMMER DET ATT MAN ALDRIG GLÖMMER EN BRA KOMPIS? JAG HAR SPECIELLT NÅGRA SÅNA VÄNNER!!! .......


JOHANNA: VI HAR BRÅKAT,BLIVIT VÄNNER, SAGT FÖRLÅT OCH ÅTER IGEN SKRATTAT TILLSAMMANS. DU STÖTTER MIG OCH FINNS DÄR NÄR JAG BEHÖVER DIG OCH DU VET ATT JAG ALLTID FINNS DÄR FÖR DIG! DU ÄR MIN BÄSTA VÄN,SOM EN SYSTER. I WILL NEVER EVER FORGET YOU......

MARINA: VI GÅR I SAMMA KLASS, SÅ KALLADE KLASSKOMPISAR MEN VI ÄR ÄVEN VÄNNER UTANFÖR SKOLANS VÄGGAR. JAG VET ATT JAG INTE TRÄFFAR DIG SÅ OFTA MEN DU HAR HJÄLP MIG MED VÄLDIGT MYCKET OCH HAR GETT MIG MYCKET VÄRDEFULLA TIPS!  TACK MIN VÄN!

ANNI: DU HAR DIN FAVVO KOMPIS MARINA. NI TVÅ ÄR VERKLIGEN OSKILJBARA. NI HÄNGER OFTA OCH JÄMT MED VARNDRA. ÄVEN OM JAG INTE TRÄFFAR DIG OFTA SÅ ÄR DU EN VÄN JAG KAN SKRATTA OCH HA ROLIGT MED MED.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Jasså du, Så jag fick inte plats på din ''VÄN'' Lista.

2007-11-02 @ 10:43:05
URL: http://korpisjoocke.blogg.se
Postat av: magnus

så jag betyder ingenting för dig nå mer

2007-11-03 @ 10:43:00
Postat av: AnniPanni

Älskar dig piga hoppas vi syns snart:)

2008-08-11 @ 16:15:22
URL: http://miloanni.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Du är den bästa kompisen för mig emme, fast jag kan vara en äkta skitstövel så ska du veta att jag älskar dig ändå vad jag änn skulle säga, no matter what, du tar en så stor del av mitt hjärta, jag vill inte mista dig, aldrig vänner för evigt, <3. kramar och vänliga hälsningar från Johanna,

2008-08-15 @ 18:23:00
URL: http://johannapant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0