The day i saw you

jag såg dig flera gånger, vågade inte riktigt säga hej. Nu står jag här med ett hjärta fyllt av kärlek och väntar på att du ska komma. Du vet att jag alltid kommer finnas där vad du än gör och vad du än går. Jag trodde aldrig jag skulle få se dig.... Men en dag så stod du där framför mig och sa- Du är det bästa jag vet. Mitt hjärta bultade till, vågar jag lita på det du sa? vågar jag krama dig och säga tack så mycket? Det finns ännu så många frågor här inom mig som väntar på ett svar. Men jag vågar inte säga dom. Varför? Jag kommer vänta tills den så kallade rätta dagen. Men allt jag måste göra nu är att försöka backa några steg och se om du kommer sakna mig. Kommer du någonsin fråga mig, vars tog du vägen? blev orolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0