ONE SPECIAL DAY!

Vissa dagar kommer jag aldrig glömma, dom är fyllda av sorg,glädje, vänskap och kärlek. Jag känner mig så många gåner ensam även fast jag egentligen har flera hundratals människor omkring mig. Vissa av dom accepterar mig för den jag är, andra vill ändra på mig och säga " varför gör du inte så" Jag vill skapa värme och kärlek till alla som har det svårt, ge dome n värmaande och trygg famn och vila i. Jag kan inte rädda varenada människa på jorden men jag om jag kan bara få hjälpa en själ av alla sex miljarder så blir jag lycklig. Se dig omkring vad ser du? Ser du bara lycka, du tänker jag har familjen,vännerna och det mesta går bra, inget tynger. Det är din vardag men inte min. Mitt hjärta gråter när jag ser alla människoliv som försvinner i onödan och alla som har det svårt hur mycket  dom måste kämpa för att bli accepterade. Vill så mycket men en dag ska jag göra något. En dag ska jag förändra något. Det ska bli min Special day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0