MY TRIP TO A COUNTRY OF BEAUTY

Hej kära blogg. Tänkte bara berätta lite om vad jag ska ha för mig inom  den närmaste månaden. Den femte decmeber är det dags för mig att åka iväg igen, denna gång bär det iväg  till ett land fullt av färger,nyfikenhet och vackra leenden. Jag ska nämligen till Indien. Det ska bli mycket spännande eftersom det är första gången jag åker dit. Jag har fascinerats väldigt mycket av detta land och kvinnorna där är ju otroligt fina! Deras kläder och allt! Jag har kollar runt mycket på Internet på bilder och annat och jag tror verkligen jag kommer tri vas. Har frågat många som varit i Indien tidagre vad dom tyckte och inget negativt fick jag höra! Jag fick iden att åka till Indien efter sett filmen Bombay Dreams första gången och mamma gick med på min Ide! Min favoritbutik är ju faktiskt ändå Indiska! =) Så nu väntar jag med spänning på att få åka och jag kommer ha ett leende på min mun den dagen jag går av flygplanet och stätter mina fötter på indisk mark! GOA HERE I COME!image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0