KÄRLEK????

Jag ska säga något, något alldeles speciellt. För några månader sen såg jag någon som fick mitt hjärta att börja slå dom  där extra slagen. Han var perfekt, han stod där alldeles framför mig och jag satt bara tyst. Han jobbade på samma ställe som min mamma. Efter ett tag vågade några ord komma fram från min mun. Minns inte riktigt vad jag sa. Mamma förstod inte riktigt varför jag alltid kom till hennes jobb så ofta. Var det något jag var ute efter? Hon förstod inte riktigt, jag såg han då och då springa hit och dit, lika snabb som en bil. Jag kunde ibland sitta och granska honom i flera minuter. Ibland tittade han på mig och jag vågade titta tillbaka. Jag tänkte varje natt på honom, vad gör han? hur mår han? Om jag bara visste något mer! Den 24 augusti lyser min mobil till av ett sms och där står hans namn på skärmen. Jag kände hur jag bubblade som en omskadad läskedryck full med kolsyra. Jag svarade snabbt tillbaka..................... Nu nästan tre månader senare har jag kommit honom otroligt mycket närmare. Jag sa en kväll till honom via sms ; I love you. Han kanske inte märkte det  men jag menade det. Jag kan aldrig någonsin tvinga fram något men en sak ska han veta: 
                                                       I WILL BE RIGHT HERE WAITING FOR YOU. !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0