GLITTER & GLAMOUR!

Dom som känner mig vet vilken modetokig tjej jag är. Jag älskar modetidningar och diamanter och allt annat som glittrar. Kommer ihåg när jag skulle bo på hotell i en vecka hade med mig fyra väskor! Ändå var det bara det viktigaste som var nerpackat! jag var ju bara tre km från mitt hem. Jag gillar också att förändra mitt utseende väldigt mycket. Som att göra hårförlängningar, byta hårfärg, köpa nya kläder,skor,smycken m.m Mamma har lagt ner mycket pengar på mig visst =) jag älskar även stora smala tekniksaker som till exempel Samsung 63" plasma tv som jag snart ska få!!! Jag köper ofta nytt och har aldrig samma klädesplagg i mer än ett dygn. Sen måste jag byta. Folk säger att jag är ett riktigt modelejon men dom säger också låt det inte bli ditt enda intresse Emilie. Visst såklart har andra intressen än mode !
   MINA INTRESSEN! ¨
1. Mode
2.shopping
3.Parfymer
4.smink
5. Hårstyling m.m
6. Teknik
7.Vara med vänner
8. Läsa mycket psykologi
9. ????
MER HAR JAG MEN JAG KAN JU INTE BERÄTTA ALLT=)image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0