I still.......

Dagarna går förbi och saker förändras både negativt och positivt. Jag har fått uppleva en mycket positiv sakn det var när jag fick killen som jag alltid drömt om. Han blev min och han sa "jag älskar dig" då flög jag på moln och ingen kunde ta mig ner därifrån. Varje dag vill jag vara med honom och varje natt vill jag hålla om honom och smeka honom på ryggen och säga alla fina ord jag kan. För inte så länge sen hade vi en jätte fin natt tillsammans det var bara jag och han, vi fanns bara där för varandra och glömde omvärlden. Men sen var vi tvungna att vakna upp till den hårda och kalla vardagen och dagen blev inte som jag ville. Blev så förvirrad! Men ännu har jag min älskade vid min sida och snart kommer jag få hålla om honom igen och säga hur mycket jag vill att han ska stanna. Kommer vi snart få uppleva samma vackra natt igen? Du vet hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Jag är jämt rädd att det ska hända dig något. Du säger- Min kära oroa dig inte. ......... Men jag kan inte sluta oroa mig för utan dig vet du att jag faller. Jag vet att du alltid gör ditt bästa och ibland säger du till mig nee jag är kass. Men för mig är du perfekt! Jag älskar dig glöm aldrig det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0