Feelings inside!

Här sitter jag nu ensam i vårat hus. Tankarna far runt i huvudet på mig vad som ska hända och på vad som har hänt. Vill inte tänka negativt men så blir det ibland. Har blivit vald till EUROPEAN FESTIVAL OF THE NIGHT LUCIA! Men kan tyvär medverka är i Indien då! Det e synd! Om jag ska tänka på något positivt så är det min pojkvän som gör mig glad!! Jag har skrivit ganska mycket fint om han på min blogg men det gör jag gärna! Varför skulle jag inte det? Ok vissa kanske tycker det blir för "mycket" men jag vill i alla fall göra det! Om tjejer skulle veta hur snygg,snäll,fin , underbar pojkvän jag har skulle han ansolut bli utsedd till MAN OF THE YEAR IN THE WORLD!!! Men Tjejer håll fingrarna borta från honom!!!

Snart flyttar man hemifrån också. Egen lägenhet! (3:a) jag tycker nämligen inte om att bo trångt! Det mesta ska vara stort för mig som tv apparater,dataskärmar,hus,lägenheter m.m ni förstår nog! Det finns så mycket som man vill få sagt! men jag får ta lite i taget! Brukar ganska ofta sitta och lyssna på låten the way i are..... Den låten har gett mig mycket tankar på senaste.... men det vågar jag inte berätta! Det är lite svårt för mig att förklara vad jag egentligen vill få sagt med det här inlägget men jag vill i alla fall säga till er som läser detta och till alla i hela världen: NI ÄR ÄLSKADE , DET FINNS NÅGON SOM BEHÖVER ER,NÅGON SOM BRYR SIG OM DIG!
KRAMAR FRÅN EMILIE..........image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0