A SISTER!

Johanna vi har varit kompisar väldigt länge. Vi delar det mesta sorg,glädje, vi kan jämt skratta tillsammans och kommer alltid på något roligt när vi träffas. jag har svikit dig några gånger och har känt väldigt dåligt samvete över det! Vi träffas ofta på fritiden så ofta vi kan men ibland har du inte alltid skjuts. jag blir så ledsen när jag hör att du mår dåligt eller känner dig deppig. Vill ju att du ska vara hur glad som helst och inte ha några bekymmer alls men jag ska stötta dig genom allt min vän. Tittade här om dagen på bilder på min digitalkamera på oss två, vi ser roliga ut! Du är som min syster och tänker dig som du vore min syster! Här finns jag alltid för dig gumman! Kommer stötta dig genom allt som känns svårt och du vet vars jag finns! Thanks my sister!

image29


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du betyder också mkt för mig, älskar dig för precis den du är, min allra bästa vän!!

2008-04-11 @ 14:42:23
URL: http://www.johannarockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0