A secret beyond the sky....

Jag har en alldeles speciell hemlighet. Som aldrig någon någonsin fått veta, ibland brukar jag nästan tro att jag föddes med den och menigen är att det alltid ska vara en hemligt som gömmer sig bakom dom mörka molnen på himlen. En tår faller ner från min kind , ingen vet ännu hemlighten, alla ser mig le och ge en syn endast lycka. tårarna blir mer, mitt hjärta fylls av tårarna, någon tittar på mig och säger: varför gråter du? Jag ger inget svar. jag tittar tillbaka med ett leende och säger : det är inget.  jag var rädd att dom skulle fråga något mer om varför tårar faller ner för min kind. Jag pratade bort det, Det du ser är lycka och glädje hos mig och du tänker vad är det för hemlighet hon har? Vill inte längre prata bort det , svaret är: Min hemlighet har varit framför ögonen på dig hela tiden för hemligheten är: How to show a smile whitout a single sign of pain inside.

image25image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0